Helgen:

Har hunnit med mycket denhär helgen! I fredags var jag och Rufus hemma hos Beths och kollade film, Killers. På lördan jobbade jag, eller jag klippte bara min småkusin Petra. Sen hade jag bråttom hem till Vörå för jag och syrran skulle hitta på nåt hade vi bestämt. Men till slut dissade vi varann, hon for till Vasa på bio med sina kompisar och jag körde tillbaka till Jeppis och for på bio- och kaffedate med Vissi. Riktigt trevligt. :) Kom tillbaka till Vörå ½2 på natten.

På söndan kom mormor och morfar på lunch, sen for jag till Kimo och hälsade på Madde och åt pizza. Sen började jag sticka en halsduk, en såndär rund utan ändar vetni?

Idag var jag och Madde och shoppade till Vasa. Kom hem med en ny vinterjacka, ett bälte, en stickad tröja åt Rufus-gullet, en skylt till toaletten, mer garn och biljetter till Svenska Talande Klubben med MASKINEN som är nu på fredag! Ser fram emot det!

Killer-filmen jag såg hemma hos Beth

 

Wall Street - Money never sleep, biofilmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0