Haircolor

Nåja igår så kom vi faktiskt oss iväg på länk jag och Jonna. Lite över en timme var vi, det gjorde nog gott efter en jobbig arbetsdag på alla sätt och vis. Hamnade att vara på övertid helt i onödan, var flera gånger nära att jag bara skulle ha gått därifrån. Nåja nu är det helg i alla fall så jag får slappna av lite! Ska själv få fixat till håret ikväll, ska åka till Beths och klippa mej och så tvärtom. Blir nog inga stora förändringar den här gången, men jag är lite nervös för hur färgen börjar se ut. Jag har ca 5cm utväxt (håller på att spara ut min egen färg) och resten är jätteblondt så det kan hända det börjar se rätt roligt ut!



Typ denhär färgen skulle jag vilja ha, men p.g.a. psoriasis så vill jag inte färga håret helt och hållet så det är lite knepigt. Min egen färg är ungefär lika ljus, men mycket gråare, tristare färg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0