Bostadsmässan

Nu kom jag just från banken, var och öppnade ett nytt sparkonto och nåt sånt. :) Är hemma i Vörå nu och kommer att vara det några dagar (eller jag kör till Jeppis och jobbar men sen kommer jag direkt tillbaka hit) för mamma och pappa är i Åbo så jag måste vara här och ta hand om djuren.

Igår så var jag på bostadsmässan i Kokkola med Madde, Jocki och Kim. Jag blev så sugen på att börja bygga eget hus och inreda men det får väl vänta ett tag. Mitt favorithus där var ett överdrivet stort hus som kallades Villa White, det var två våningar med JÄTTESTORA glasfönster över en hel vägg, och det mesta av inredningen gick i vitt.

Jag har närmare 250 bilder från mässan, men lägger bara upp några av mina favoriter:









Alla nedanför är från Villa White:


En del av köket


Matsal/vardagsrum


Vardagsrum på övre våningen


Stora sovrummet


Förmaket till bastun, som var i ett skilt hus bredvid bryggan


Från utsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0