Stubbe

Nu har jag äntligen fått upp mitt fina bord från källaren, syrran och hennes polismuskler kom hit och hjälpte mej bära upp det. Om jag bara på nåt fantastiskt sätt skulle få förvandlat ena väggen i vardagsrummet till en tegelvägg skulle jag vara rätt nöjd med lägenheten. Men det är nog ett ongoing project, alltid är det nåt jag vill byta ut.


Såhär ser den ut, min stubbe. Har en till i källaren men vet inte vart den hör hemma ännu.


Började med ett nytt projekt idag också, håller på att måla om ett nattduksbord. Eller jag målar Live for today, Hope for tomorrow på framsidan. Får se hur det blir.
Idag skulle jag och Jonna ha farit ut på länk, vilket vi har planerat att börja göra sedan ett halvt år tillbaks, men det regnar så vi skippade det. I tisdags skulle vi också ha farit men då hade J just kommit tillbaka från Helsingfors så vi hoppade över det då också. Blir spännande att se vad vi hittar på för ursäkter nästa vecka! ;)

Imorgon är det Juthbacka marknad, skulle gärna åka dit men får se om jag orkar. Är först i jobb på dagen, sen måste jag nästan fara till Vörå med Rufus och sen tillbaka norrut till Nykarleby, sen till Vörå igen och så till Vasa kl. 9 på lördagsmorgonen. Och ifall regnet fortsätter är det ju inte världens roligaste grej att springa runt och trängas med folk på en leråker (vilket det blir vid Juthbacka om det regnar). Får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0