Power Park

Känner mej super ofräsch just nu, har varit i stallet halva dagen och pysslat med hästarna. Hur man än försöker kommer man inte ren därifrån, jag är täckt av hår, hästdregel, sand m.m. Mysigt..
Före stallet var jag och klippte mormor, passade bra med lite cash. Bilen måste tankas och så ska Rufus snart vaccineras så alla extra pengar är mer än välkomna!

I helgen var det ju villavslutning, men det blev nog inte mycket firande för min del, för på söndag var vi till Power Park och åkte karusell hela dagen! Så krapula skulle kanske inte varit den bästa situationen. Men det var i alla fall jättekul att åka karusell, och så var vi och kollade 5D bio. Hade redan sett det i London, men det var nog nästan bättre i Härmä. Jag skrek nästan hela tiden!



Imorgon börjar jag jobba först kl. 11, så jag stannar i Vörå en natt till. Skönt, känns som att helgen blir mycket längre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0