Wasa

Kom just hem från stan, var dit med mamma och shoppade tapeter! Så nu ska jag väl äntligen få lite snyggare övernattningsrum här i Vörå också. :D

Var till Vasa igår också, hade fått ett presentkort till Vasa Day Spa av syrran så jag var på fotvård, jätteskönt! Efter
det blev gick jag runt i lite butiker också, på väg hem från Juthbacka på fredagkvällen råkade jag ha sönder mina favoritjeans så jag behövde köpa ett par nya. Blev ett par med SUPERHÖG midja, vilket jag tycker är jättefult, men jag har aldrig tröjan instoppat i byxorna och det är nog otroligt sällan jag har en så tunn och tight topp så att jeanslinningen skulle synas igenom. Och just de där jeansen var så bekväma och precis lagom längd och allt så jag tog dom ändå!
Köpte en poncho också, beige/blå-rutig. Den tror jag blir välanvänd i vinter. Och så hade de rea vid Indiska, där hittade jag en lampa. Eller en ljusstake egentligen, kommer bilder sen. Den hade kostat 22€ men jag fick den för 4,95€! Så en bra dag på stan alltså. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0