Lördag!

Fick hem min nya jacka igår från dendär lilla finska hemsidan, och jag är supernöjd! :D Kommer nog att beställa mer därifrån, men nu måste jag spara lite pengar till nästa helg då jag åker till Tallinn!

Igår var jag på en begravning, så hann bara vara en timme i jobb efter det. Sen blev det att åka iväg nästan direkt till Vasa, var och såg premiären av Jägarna 2 på bio. Har hunnit vara en vända till Vasa idag också med mamma och Sara, men jag hittade ingenting. Skulle vilja ha ett par bruna läderhandskar men det verkar inte finnas några i den modellen jag vill ha.

Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, började känna mej lite mer förkyld nu igen fast jag trodde det var över.


Orkade ej dra fram systemkameran så här är en crappy cam-bild på nya jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0