Nya skor

Nåja nu ska jag slänga upp ett inlägg så ni inte glömmer mej helt!

Idag var jag sista dagen på gamla jobbet. Slutade redan klockan 3 så jag skulle hinna hem och packa, för imorgon kommer pappa hit och hämtar alla möbler. Han får ta med sej Rufus hem också, för sen på kvällen ska jag ut på lite party (kmr att sova på en madrass på golvet sen, haha) så det är lika bra Rufus åker till Vörå så han inte behöver vara ensam hemma halva natten.
Så på söndag ska jag städa, och ifall om inte papi lyckas få med sej alla grejer hem på första varvet så kommer han igen på söndag tänkte vi.

Nu har jag suttit och skoshoppat på nelly.com. Klickade hem två par, för jag tänkte att ifall det ena paret inte passar så gör kanske det andra det! Skulle kännas surt att beställa hem nåt och sen tvingas skicka tillbaka allt.


Dessa blev det. Helt basic men snygga!

Känns lite dumt att shoppa kläder och sånt då jag vet hur lite pengar jag kommer att den närmaste tiden men nåt kul måste jag ju få ha då jag flyttar hem till mamma och pappa!! Och jag kommer ju minst sagt att spara in en del på mat och hyra. Nå får hoppas på att jag hittar nån bra lägenhet där runt nyår ungefär! :)

På månad har jag spinning och core-träning, kanske sista gången för sen kommer jag inte att hinna efter jobbet. OCH PÅ TISDAG ÖPPNAS NYA SALONGEN!! Kommer att ha kaffekokaren igång så det är bara att komma in om ni har vägarna förbi. :)


Öppet:
Må-Fre: 10-18
Lördagar enligt tidsbokning

Rewell Center 143
65100 Vasa

Vid bokningar ring: 040-6844747

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0