Blah blah blah

Har börjat jobbveckan nu igen, fortfarande lugnt här. Fast idag märkte jag att en massa viktiga filer försvunnit från datorn men lyckligtvis hittade jag ett program att ladda ner som grävde fram raderade filer igen. Phjuu!

Känns nog att magmsuklerna var igång igår, då jag sitter rakt är det inga problem men direkt jag ska sträcka på mej stramar och drar det nåt otroligt i musklerna! Men det är ju bra, förhoppningsvis går det lite lättare nästa vecka. Idag är det ju tisdag, vilket betyder länk med Jonna ifall det inte börjar regna och blåsa nåt fruktansvärt. Men det skulle nog va bra att aktivera musklerna lite lättare idag åtminstone, annars tror jag inte jag kan stå imorgon, kommer att ha sån träningsvärk.

Jaja blev ett rätt tråkigt inlägg nu men det får ni stå ut med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0