Dimma

Åååh skulle vilja vara tillbaka i London nu..! Började fundera på det idag, det är en SÅ härlig stad med så härliga människor. Istället sitter jag i Vörå. Nåja det är ganska skönt att vara här också, jag har varit 5 före att bli sjuk nu i flera dagar, förhoppningsvis bryter det inte ut ifall jag tar det lugnt i några dagar.

Idag har jag bakat morotssemlor, jättegoda blev dom! Ska börja baka eget bröd oftare, det kostar ju typ inget! Sen har jag gått runt som på nålar, är riktigt otålig och skulle behöva ha nåt att göra. Så jag for ut och fotade lite, har varit jätteknäppt väder idag med både spillregn och skinande sol, och nu mot kvällen blev det jättetjock dimma men fortfarande solsken.





I brist på annat laddade jag ner Spotify idag också, fast jag varit väldigt emot det hittills. Eller inte emot det men jag har inte tyckt jag behövt det, då jag nästan bara hör på musik i mp3:n eller via USB i bilen, är nog jättesällan jag hör på nåt i datorn. Men förstås, det är ju lättare att hitta nya låtar via Spotify än att hålla på leta upp allt på YouTube.

Nu ska jag nog lägga igång en film och öppna en Kulta Lonkero och försöka slappna av lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0