Shopping

Har fått jättemycket skatteåterbäring detta år, nu ryker det iväg!

Väntar hem två paket med kläder, ett paket från Ellos och ett paket från nån liten finsk sida, var lite misstänksam ifall det faktiskt var en seriös hemsida men det stod nog alla kontaktuppgifter där och så betalade man via antingen Turvamaksu eller Klarna så det borde nog vara okej. Riktigt snygga och billiga kläder hade dom i alla fall! Klickade hem en ny höst/vinterkappa (RÖD!) och en hemmamys-tröja, brun med huva och kattöron och tillhörande vantar! :D Hittade en massa annat jag vill ha därifrån också men måste behärska mej lite. Från Ellos beställde jag ett par svarta vinterstövlar och en stickad tröja.

Idag har jag och Jonna varit i Vasa hela dagen, efter en sväng via Vörå. Köpte en lite udda väst från Object (har börjat tycka jättemycket om deras kläder!), en vanlig lång topp från H&M och en helt basic svart långärmad t-shirt från Gina Tricot. Skulle egentligen bara ha ett par bruna läderhandskar men hittade bara ett par i hela Vasa, och dom hade stickat foder som gick långt upp på armen och gick inte att ta bort, så dom ville jag inte ha. Men jag ska till Kokkola på måndag så kanske jag hittar där!
Efter shoppingen for vi och åt mat till Amarillo så nu behöver jag knappast äta på hela nästa vecka typ, det är så otroligt stora portioner där! Men jättegott.

Nu ska jag ut med Rufus, stackaren har fått vara inne nästan hela dagen så nu kutar han runt i lägenheten och kräver uppmärksamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0