STRESS

Är superstressad, kommer troligen att vara det den närmaste månaden, även lite efter det antar jag. Jag kommer nämligen att byta jobb! :D:D Så från 1 november lämnar jag Jakobstad, flyttar hem till Vörå (tillfälligt hoppas jag..) och börjar jobba i Vasa istället! Jättespännande projekt tycker jag, men alla papper är inte i skick ännu så jag tänker inte skriva ut några detaljer hit.
Men i alla fall så har jag "sagt upp mej" från jobbet (eller sa ju bara att jag inte kommer jobba där längre, har ju inte haft nån chef att säga upp mej till så) och idag ringde jag och sa upp lägenheten. Om nån känner någon som vill hyra en jättebra lägenhet (ca 40 m2, 2r kv) i centrum av Jeppis så hör av er! Jag rekommenderar den verkligen!

Nu ska jag dricka en kaffekopp, packa lite och så åker jag iväg till Vasa för Wasa by night! Kommer att sova över hos Maddes tills imorgon, sen ska jag till Vörå igen och på fredag ska jag snabbt till Kokkola och sen i jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0