Crap

Skitdag idag. Var förbannad på jobbet. Så tyckte jag det skulle bli jätteskönt att slippa ut på långlänk med J ikväll och få avreagera sej och bli av med lite energi samtidigt, men så ringde hon och sa att det inte passade idag. Så istället har jag ångat runt i lägenheten för mej själv.

Nåja, igår fick jag i alla fall mitt efterlängtade H&M paket, och allt passade perfekt! Hade köpt ett par jeansleggins för 4,95€(!!), en mörkblå kofta med vita ränder, typ 7€ eller nåt, och så en röd klänning, minns inte vad den kostade men rea var det i alla fall så billig var den!



Den kommer sej inte riktigt till rätta på bilden (och ignorera min bistra min), plus att den kom direkt ur paketet så den är lite skrynklig. Men tycker jättemycket om den, jag skulle aldrig röra en såndär klänning ifall jag såg den hänga i en butik så den har en helt annan stil än någon av mina andra klänningar. Lite 60-tal nästan. Skönt att den inte är så tight också, då kan jag äta hur mycket som helst en kväll utan att behöva dra in magen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0