Heppona

Flera dagar sedan jag skrev nåt senast här, börjar slacka lite nu igen. Nåja nu är jag igång iaf!

Tänkte visa lite bilder från helgen, jag följde med syrran som sällskap för att titta på en hopptävling i Nykarleby. Tog med kameran också så jag skulle ha nåt att göra under tiden, har närmare 300 bilder därifrån, av vilka typ 10 är något så när snygga (dock skyller jag en del av den dåliga kvalitén på blogg.se's uppladdning också). Men jag har ju inte tänkt bli proffsfotograf direkt, enda anledningen till att jag köpte systemkamera var för att den inte var mycket dyrare än en bra digitalkamera skulle ha varit.








På bilden ovan är en f.d. frisörklasskompis till mej!

Efter tävlingen for jag och Sara och hälsade på Dreamy som ju har flyttat till Nykarleby. Han börjar bli en stor kille nu! <3

Idag har jag bara jobbat, sen kom jag hem och gick ut med Rufus i regnet, han bara gnällde och ruskade på sej fast han hade regntäcke på sej. Så jag och Jonna skippade länken (länkken? finns det nåt annat ord?) idag, i förrgår var vi och gick fast det regnade, så jag var helt plaskblöt då jag kom innanför dörren. Inte så trevligt. Sen fick jag bara vända och gå ut med Rufus igen. Jag brukar inte ta med honom då jag och J är ute, för R ska stanna och lukta på allt och så skulle han helst vilja gå precis mitt emellan mina fötter, har nog hänt mer än en gång att jag råkat gå rakt in i honom för att han dräller på mitt framför mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0