Mycket att göra

Nåja känner att jag nog kan slappna av lite nu. Börjar ha koll på allt som ska göras före salongen ska öppnas nu, fortfarande mycket kvar men jag borde hinna utan problem! Tyvärr vaknade jag med en dunderförkylning i söndags, men det var ändå mest bara jobb framför datorn som gällde då så jag fick en hel del gjort ändå. Igår var jag till Vasa och hämtade en ny jobbtelefon och köpte lite kaffekoppar och saker som ska finnas i salongen. Jag tänker bjuda på kaffe/te åt alla kunder, det ger en så trevlig känsla för lite pengar!

Idag jobbade jag som vanligt i "gamla" salongen, men hade nog verkligen inte nån extra-energi (efterlämningar av förkylningen). Ska ta det lite lugnare imorgon med jobb endast 12-17.30, för jag har för mycket att göra för att gå runt och vara trött och slut på kvällarna.

Här är en bild som lite visar vilken känsla jag vill ha i salongen iaf:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0