My weekend

Fyyy vad jag är trött och slut nu. Var första gången av 15 på 1 timme spinning + ½ timme core-träning ikväll, men ett bra avslut på helgen var det! I och för sej är det ju måndag nu, men sak samma för mej som alltid har ledigt måndagar.

Har annars varit en riktig toppenhelg också, på fredagskvällen for jag, Sara och Mia ut och red i terräng, och Marlet som jag red på har blivit så snäll och duktig så det är jätteroligt att vara ute med henne! Endast en gång sparkade hon bakut, men det vara bara för att hon blev så glad över att få galoppera i full fart över en åker. :D Lilla Dream flyttades till Nykarleby i lördags så då på fredan var det sista gången alla tre hästarna var hemma samtidigt. Nu har det tillfälligt flyttat in en ny häst i stallet, Mia har skaffat en till. En travhäst som inte blivit ordentligt skolat är det, men hon var sååå sööt!


Marlet till vänster & Dream till höger, den lille busungen. <3

På lördag for vi ut och firade Beth som blev 20 i fredags och vi hade faktiskt jättekul! Sen på söndag var det ju inte fullt lika roligt, men efter att ha vilat ut ordentligt och sen åkt tillbaka till Vörå för att äta massor av mammas mat så kändes det bra igen, även om det var soffläge hela dagen typ.

Nu ska jag se nåt avsnitt Svensson Svensson, sen ska jag gå och sova! Blir tidig start imorgon så jag hinner köra till jobbet till kl. 9!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0