Torsdag

Har just haft Sara på besök, vi kollade Halv 8 hos mej och åt chokladbollar, mums! Blev en lite längre jobbdag idag, 8.30-18.30 men är bara 11-17 imorgon så det jämnar ut sej. Efter det åker jag nog direkt till Vörå och gör ingenting på hela helgen!

Idag kom mina tåg och båtbiljetter till Tallinn! Åker dit med kollegan 7-9 oktober, det är en skönhetsmässa där då. Så vi ska bo på hotell, gå på spa-behandlingar, äta gott och shoppa lite! Så lite ombyte från vardagen åtminstone.

(Har fortfarande ont i magmusklerna från i måndags, hoppas det hinner gå över tills jag ska dit igen efter helgen! :P)


Bild på mej från förra året, då hade jag ca 5 kilo mer hår än jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0