Wihuuuu!

Idag på morgonen var jag till Kokkola och skrev under alla papper, så i november kommer jag att äntligen få ha min egen salong!! Eller jag hyr den, men kommer att vara ensam där (till att börja med åtminstone), får bestämma alla priser själv, hitta på namn och ha öppet när jag vill! Ska bli så spännande, men har massor att göra nu före. Ska köpa in en massa produkter och nya borstar och sånt, måste ordna bankkortsmaskin och telefon, och så ska jag samtidigt flytta ut från min lägenhet här i Jakobstad.

Sokos Emotion har en affär i Vasa Rewell Center, och har bestämt sej för att öppna en frisörsalong. Det är alltså den jag kommer att driva.

Men VAD F*N SKA SALONGEN HETA?! Shit, det är svårt. Vill inte ha nåt namn med typ "Annas" i, för ifall jag tar in nån till frisör dit så vill jag ha ett neutralt namn. Men vi säger såhär, har ni tips och förslag skicka det till [email protected], får jag in ett förslag jag gillar och använder så kan jag skicka ett produktpaket från Wella Professionals åt dej som tack för hjälpen! Låter det bra? Yes.




Nu väntar jag på att Beth ska ringa, så far jag via Mäkken och hämtar mat och åker hem till hennes och hälsar på. Kanske sista fredagskvällen jag är i Jakobstad före jag flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0